Jalnova ulica 49 1000 Ljubljana
+386 070 506 505 info@grandevita.si
Close

Prva pomoč pri stresu!
Izbrani sevi bakterij in prebiotiki z encimi.

Devet posebej izbranih sevov bakterij, ki so združeni v OMNi-BiOTiC® STRESS Repair, imajo zmožnost, da ponovno vzpostavijo črevesno ravnotežje, ki ščiti pred škodljivimi bakterijami in alergeni.

Kategorije: , , Product ID: 568

Zaradi stalnega stresa se površina črevesja poškoduje in tesne vezi v črevesju, ki nas varujejo pred strupi, se pretrgajo. Kot posledica lahko v naše telo vdrejo različni strupi, povzročitelji bolezni in alergij. Hitro po tem se v črevesju aktivirajo snovi, ki povzročajo vnetja, “slabe” črevesne bakterije se razmnožujejo, kar neposredno vpliva na naše slabo počutje. Devet izbranih sevov bakterij, ki so združeni v OMNi-BiOTiC® STRESS Repair, imajo zmožnost, da ponovno vzpostavijo črevesno ravnotežje, ki ščiti pred škodljivimi bakterijami in alergeni. Poleg tega je z redno uporabo prehranskega dopolnila OMNi-BiOTiC® STRESS Repair mogoče nadzorovati naravno ravnotežje v črevesju, izboljšati prepustnost črevesne sluznice in posledično ponovno spodbuditi proizvajanje aminokisline triptofan (in s tem tudi hormona sreče serotonina in melatonina, hormona za spanje).

Prva pomoč pri stresu!
Izbrani sevi bakterij in prebiotiki z encimi.

Pakiranje: 7, 28 in 56 vrečk

Sestavine: koruzni škrob, maltodekstrin, inulin, kalcijev klorid, sevi bakterij*, magnezijev sulfat, fruktooligosaharidi (FOS), encimi (amilaze), manganov sulfat.

Izdelek ne vsebuje:

  • beljakovin živalskega izvora,
  • glutena,
  • kvasa,
  • laktoze.
Hranilne vrednosti:
 na 3 g (= 1 vrečka)
6 g
100 g
Energijska vrednost 47,07 kJ / 11,25 kcal 94,14 kJ / 22,50 kcal 1.569 kJ / 375 kcal
Maščobe 0,01 g 0,02 g 0,36 g
od tega nasičene maščobe  < 0,01 g  0,01 g 0,15 g
Ogljikovi hidrati 2,77 g 5,54 g 92,40 g
od tega sladkor 0,02 g 0,03 g 0,52 g
Beljakovine 0,02 g 0,04 g 0,67 g
Sol 0,01 g 0,03 g 0,49 g

*Vsebuje 9 sevov bakterij z najmanj 7,5 milijardami (109) bakterij na 1 vrečko, ki so naravno prisotne v človeškem črevesju:

  • Lactobacillus casei W56
  • Lactococcus lactis W19
  • Lactobacillus acidophilus W22
  • Bifidobacterium lactis W52
  • Lactobacillus paracasei W20
  • Lactobacillus plantarum W62
  • Bifidobacterium lactis W51
  • Bifidobacterium bifidum W23
  • Lactobacillus salivarius W24

Država porekla: Avstrija
Proizvajalec: Institut AllergoSan Pharmazeutische Produkte Forschungs- und Vertriebs GmbH, Gmeinstraße 13, 8055 Graz, Avstrija
Odgovoren za Slovenijo: Grandevita d.o.o., Jalnova ulica 49, 1000 Ljubljana, Slovenija

Uporaba in odmerjanje: 1-2 x dnevno vmešajte 1 vrečko OMNi-BiOTiC® STRESS Repair v 1/8 L vode, počakajte najmanj 10 minut, da se sestavine aktivirajo, premešajte in nato popijte. Priporočamo, da napitek spijete zjutraj pred zajtrkom in/ali zvečer pred spanjem.

OMNi-BiOTiC® STRESS Repair je primeren za diabetike ter ljudi, ki so alergični na mleko.

Shranjevanje: Shranjujte v suhem prostoru pri temperaturi do 25°C.
Shranjevati nedosegljivo otrokom!

Življenjska doba in sposobnost razmnoževanja bakterij sta zagotovljeni do roka uporabe.

Priporočenega dnevnega odmerka se ne sme prekoračiti.
Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano.
Za zdravje sta izjemno pomembna raznolika in uravnotežena prehrana ter zdrav način življenja.

Nasveti in triki za vaše črevesje

OMNi-BiOTiC® STRESS Repair*
Poznate občutek, da se morate prisiliti za opravljanje vsake aktivnosti? Se počutite utrujene in brez moči? So nervoza, težave s koncentracijo, kronična utrujenost, strah in depresija stalni spremljevalci?

V najslabšem primeru se za tem lahko skriva tako imenovan sindrom izgorelosti. Stalni stres ni omejen samo na psihološke, »nefizične« težave. Znanstvene raziskave so pokazale, da stalni, ponavljajoč stres obremenjuje celoten organizem in lahko privede do resnih obolenj veliko organov.

Kaj se dogaja v stresnih situacijah?
Če se nahajamo v stresni situaciji, naši možgani v roku milisekund sprostijo živčne prenašalce (nevrotransmiterje) in stresne hormone. Kot takojšnji odgovor se poveča krvni pritisk, srčni utrip in frekvenca dihanja, prav tako naraste nivo krvnega sladkorja in poveča se prekrvavitev v koži ter mišicah. Zenice se razširijo, dihanje je kratko in prebava se upočasni. Naš celoten organizem je v stanju pripravljenosti.

Velika razlika: pozitivni in negativni stres
Če naše telo kratkoročno obremenjujemo do njegovih meja, ima to enak učinek kot športen trening. Zato bolje spimo, naše telo je v »ravnotežju« in kot posledica smo v starosti tudi bolj vitalni.
Pri tem je pomembno, da so obremenitve samo začasne. Po obremenitvi se mora telo spet umiriti. V takem primeru govorimo o pozitivnem stresu, tako imenovanem „eustres“.
Če pa je naše telo izpostavljeno neprestanemu stresu, potem govorimo o negativnem stresu, tako imenovanem „distres“. V takem primeru je naš organizem in imunski sistem v stalni pripravljenosti.

Vpliv na organe
Zaradi stalnega stresa lahko pride do neprestanega pomanjkanja hormonov in živčnih prenašalcev, saj se ti porabljajo. Zaradi pomanjkanja hormona adrenalina ni na voljo dovolj enegije in kot posledica, se človek stalno počuti utrujen. Pomanjkanje hormonov privede do tesnobe (anksioznosti), motenj spanja in v najslabšem primeru do depresije. Pomanjkanje hormona DHEA (dehidroepiandrosteron) privede celo do usihanja mišic, pridobivanja teže in upada libida. Porabljen noradrenalin pri dolgo trajajočem stresu poskrbi za nizko prekrvavitev notranjih organov. Tako sta srčno-žilni in gastrointestinalni sistem preobremenjena. Pri 85 % ljudi stres dejansko vpliva na prebavne organe. Od tu sledi rek: „ta težava mi je obležala v želodcu“.

Ko je črevesje v stresu
Znanstvene raziskave so pokazale, da je najboljša zaščita proti stresu delujoče črevesje in ne učinek psihofarmakov.1,2
Med našim črevesjem in možgani obstaja neposredna povezava. Nanjo med drugim vplivajo tudi naše črevesne bakterije in ima odločilen pomen pri tem, ali lahko stres dobro obvladujemo ali zaradi njega postanemo bolni in nervozni. Eno najpomembnejših spoznanj nevrogastroenterologije je, da na naše črevesje ne vpliva samo stres (npr. izzove vnetja), temveč da ima tudi stanje našega črevesja (in predvsem njegovih prebivalcev, črevesnih bakterij) velik vpliv na naše razpoloženje in počutje. Če naša prebava slabo deluje, se tesne vezi v črevesju pretrgajo; to so vezivna mesta na površju črevesja, ki nas varujejo pred strupi, različnimi povzročitelji bolezni in alergij. Hitro po tem se v črevesju aktivirajo snovi, ki povzročajo vnetja, „slabe“ črevesne bakterije se lahko neovirano razmnožujejo, kar neposredno vpliva na naše slabo počutje.

Kako se lahko učinkovito upremo stresu?
Raziskovalna skupina prof. Akkermansa in prof. Söderholma je v večih raziskavah preučevala, če je z uživanjem specifi čnih črevesnih bakterij možno doseči takšno pozitivno okolje, da se lahko zdravstvene težave, povzročene s stresom, odpravi. Znanstveno-raziskovalni tim je bil posebej presenečen, ko so ugotovili, da je možno še več, če ne
uporabljamo samo poljubnih bakterij, temveč za ta namen izberemo prav posebne seve bakterij.
S posebno recepturo uporabljenih črevesnih sinbiotov v prehranskem dopolnilu OMNi-BiOTiC® STRESS Repair je možno z redno uporabo vnetja v črevesju učinkovito nadzorovati, izboljšati prepustnost črevesne sluznice in posledično ponovno spodbuditi proizvajanje aminokisline triptofan (in s tem tudi hormona sreče serotonina in melatonina, hormona za spanje).

Sinbiotik za stres
Prehransko dopolnilo OMNi-BiOTiC® STRESS Repair vzamemo enkrat do dvakrat dnevno – najbolje takoj zjutraj pred zajtrkom in/ali neposredno pred spanjem – in od prvega dne dalje z visokim številom 7,5 milijard izbranih sevov bakterij skrbi za to, da se vzpostavi učinkovita zaščita pred stresom. Posebej za ljudi z veliko odgovornostjo in polnim koledarjem, za tiste, ki imajo nereden delovni čas ali so izpostavljeni večji psihični obremenitvi je pomembno, da imajo na voljo hitro in učinkovito pomoč.
Prehransko dopolnilo OMNi-BiOTiC® STRESS Repair pozitivno deluje na preobčutljivost zaradi stresa in vnetne reakcije črevesja3,4.
Prehransko dopolnilo OMNi-BiOTiC® STRESS Repair vam z redno uporabo in dopolnjevanjem vaše prehrane, nudi podporo, ko se vaše črevesje v stresnih situacijah odzove z drisko in napenjanjem ali z bolečinami ali ko se zmanjšana odpornost na stres kaže v zmanjšani zmožnosti koncentracije.

Kdaj je najbolje uporabiti prehransko dopolnilo OMNi-BiOTiC® Stress Repair?
Prehransko dopolnilo OMNi-BiOTiC® STRESS Repair lahko uporabljate kratkoročno (npr. v dneh pred izpiti) ali neomejeno vsak dan. Pri uporabi sinbiotika se niso pokazali nikakršni stranski učinki. Na prehransko dopolnilo, tudi pri dolgotrajni uporabi, se ne morete navaditi. V kolikor ste v stresu in potrebujete ukrepe za izboljšanje počutja veliko uporabnikov poroča, da so s pomočjo prehranskega dopolnila OMNi- BiOTiC® STRESS Repair manj obremenjeni in bolje razpoloženi.

Kaj pravijo zdravstvene raziskave?
Znanost nevrogastroenterologije se ukvarja s povezavo gastrointestinalnega sistema z možgani in veliko raziskav je pokazalo, da ima črevesna flora pomemben vpliv na naše razmišljanje, čustva in na sposobnost obvladovanja stresa.

Ali lahko storim kaj več, da se obvarujem pred stresom?
Da. Obstajajo dodatne možnosti, da svojemu telesu v stresnih situacijah pomagate, da obdrži svojo optimalno zmogljivost ali mu jo pomagate ponovno vzpostaviti:

  1. s pomočjo prehranskih dopolnil, s hranilnim ali fiziološkim učinkom;
  2. s pomočjo spodbujanja lastnih hormonov, ki sproščajo občutke sreče in skrbijo za zdrav spanec;
  3. s pomočjo esencialnih maščobnih kislin, ki skrbijo za brezhibno delovanje srca in krvnega obtoka.

Kako pravilno ravnati s stresom

  1. Razmislite o svojem življenjskem slogu. Naredite odmore, med katerimi se boste lahko izognili stresu. Poskrbite za reden spanec.
  2. Pri premagovanju stresa si pomagajte z ustrezno prehrano in uporabo primernih prehranskih dopolnil, v kolikor menite, da so potrebni.
  3. V vaš življenjski slog uvedite spremembe: k tem spadajo zdrava prehrana, zmanjšanje uporabe praznih ogljikovih hidratov in alkohola, odvajanje od škodljivih navad (npr. kajenje).
  4. Gibanje: optimalno je, če si najmanj 3 x na teden privoščite 1 uro gibanja. Tudi le podaljšan večerni sprehod s partnerjem je dovolj.

In – če imate sedeč poklic – lahko enkrat na vsako uro sprostite vratna vretenca tako, da krožite z glavo; tudi kroženje z očmi je telovadba! Potem se še raztegnite, da sprostite mišice in vezi.

Vaje za sprostitev

  • Razteg stranskega dela trupa
    Razširite noge v širini ramen, eno roko naslonite na bok, drugo roko iztegnite čez glavo. Upogibajte se na stran, položaj zadržite za 30 sekund. Ponovite 5 x na obeh straneh.
  • Upogib trupa
    Postavite noge čim bolj narazen, upognite trup. Roke in glava naj vam visijo. Če je možno držite dlani 20 sekund na tleh. Ponovite 3 x.
  • Pritisk ob steno
    Potiskaje obe dlani ob steno. Desno nogo postavite pred levo, zadnjo nogo raztegnite in potiskajte močno ob steno. Držite 30 sekund. Ponovite 5 x na eno stran.

Stres enostavno predihajte
V težkih obdobjih si zavestno privoščite 2 minuti „predaha“. Umaknite se, zaprite vrata (tudi če v nujnih primerih ne gre drugače in se morate umakniti na toaleto) in se umirite. Učinek je vsekakor koristen!

Odmor za dihanje
Skozi nos globoko zajemite zrak vse do prepone, nato ga za kratek čas zadržite.
Izdihnite in do naslednjega vdiha naredite nekoliko daljši premor. Ponovite 10 – 20 krat. Krvni tlak bo padel.

“Odmor za vonj”
Zavestno vdihnite in izdihnite. Predstavljajte si, da vas obdaja posebno prijeten vonj, npr. vonj vašega najljubšega parfuma ali vonj gozda ali sveže
pokošene trave. Počasi vdihnite skozi nos in občutite, kako zrak potuje skozi vaša pljuča in po celem telesu. Počasi ponovno izdihnite in vajo večkrat ponovite.

Reference:
1Pimentel GD, Micheletti TO, Pace F et al. Gut-central nervous system axis is a target for nutritional therapies. Nutr J 2012;11:22 doi:10.1186/1475-2891-11-22
2Reichmann F, Painsipp E, Holzer P. Environmental enrichment and gut inflammation modify stress-induced. c-Fos expression in the mouse corticolimbic system. PLoS One 2013;8:e54811
3Persborn M et al. The effects of probiotics on barrier function and mucosal pouch microbiota in patients with ulcerative colitis. Aliment Pharmacol Ther 2013;38:772–783
4van Hemert S et al. Clinical studies evaluating effects of probiotics on parameters of intestinal barrier function. Advances in Microbiology 2013;3:212–221

Imate vprašanje? Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali.